Chcete skokově🦘 zvýšit počet vašich zákazníků?

Nová kniha zdarma

První miliarda je nejtěžší!

Zadejte adresu

Vám na ni odešlu tuto novou knihu zdarma
 ještě dnes!

Možná nás znáte z:

Pozor: Podnikatelé, Majitelé malých firem, Online obchodníci a marketingové agentury ...

Jak se buduje podnikání aneb 
 "Jak na internetu najdete, oslovíte a rozplatíte tisíce vašich (s)nových zákazníků?"

Tahle kniha Vám dá k dispozici všechny POSTUPY, všechny ŠABLONY a NÁSTROJE, které potřebujete, abyste se to naučili i Vy. Teď,…. rád bych vám dal menší ochutnávku a ukázal, co vás uvnitř knížky čeká:

  • ČÁST 1 - MYŠLENÍ MILIADÁŘE:

Já mám štěstí, že několik miliardářů znám osobně a jsou to mí přátelé. Společně s nimi jsem několik let diskutoval a zjistil, co je odlišuje od zbytku lidí a vypozoroval jsem vzory, které u nich byly společné. Tohle je extrémně cenné know-how, které se nepoštěstí objevit každému a já bych se o něj chtěl podělit s vámi.

  • ČÁST 2 - KDYŽ PRODÁVÁTE VŠEM, NEPRODÁTE VŮBEC NIKOMU:

Tahle část knihy vám ukáže, jaké nejčastější strategické chyby se firmy dopouštějí. A věřte mi, dopouští se jí skoro všechny. Což je škoda a tahle chyba je stojí jejich úspěch. Znám mnoho podnikatelů, kteří vydělávají 10 miliónů ročně a snadno by moli vydělávat 10x tolik pouze pokud by dodržovali pravidlo, které pro vás objevím v této části knihy.

  • ČÁST 5 - PRODÁVEJTE:

Mnoho podnikatelů si myslím, že stačí vybudovat skvělou službu či produkt a zákazníci budou chodit sami. A někdy je to pravda. Říká se tomu efekt sněhové koule. Ale ten já nemám rád, protože je pomalý. Nechci čekat 10 let než vydělám první milion. Já bych to chtěl za měsíc. A to se mi s mnohými produkty a novými službami již několikrát povedlo. A v čem spočívá to tajemství? V ovládnutí správného PRODEJE na internetu. A musím se opakovat, 99 % podnikatelů a dokonce ani většina profesionálních marketérů nerozumí tomu, jak na to! Opisují totiž od velkých firem jako je Coca-Cola, banky nebo telefonní operátoři. Takto se ale prodej u malých a středních podniků nedělá! Tahle část knihy vám krok za krokem ukáže, jak to dělat super-efektivně.

  • ČÁST 7 - SCHODIŠTĚ HODNOT:

Že jste tento výraz nikdy neslyšeli? Tím se mnohé vysvětluje. Přesto, je to jeden z nejsilnějších marketingových systémů, který dokáže doslova přes noc udělat z vaší průměrné kampaně tiskárnu na bankovky!

  • ČÁST 9 - TESTOVÁNÍ:

Díky této části se naučíte, jak vzít reklamní kampaň, která utrácí 200 Kč denně a udělat z ní kampaň, která utrácí 20,000 Kč denně. Protože dostat do zisku reklamy za pár stovek je mnohem jednodušší než takzvaně VYŠKÁLOVAT kampaň, která utrácí milion Kč měsíčně a vydělává 2-3x tolik.

Čtenáři říkají:

Proč Vás to učit já?

Neučte se vařit od hubeného kuchaře...

Ahoj já jsem Honza Nedvěd, zakladatel služby Konverzky.cz a možná jste o mně nikdy neslyšeli. Vyznávám totiž jiný způsob marketingu, než jak jej dělá 99 % podnikatelů. Nechodím do televize, nedělám rozhovory ani podcasty a nevystupuji na konferencích. 
 
 Soustředím se na reklamu, která přináší zisk OKAMŽITĚ! Přesto se nám podařilo za poslední pár let prakticky z nuly vytvořit skupinu firem s obraty skoro 100 miliónů Kč. 
 
Předstihli jsme konkurenci, která měla nad námi deset let náskok a mnohem vyšší zdroje a to jsme zvládli bez jediné koruny cizího kapitálu. Díky tomu, že jsem objevil SYSTÉM KONVERZNÍHO TRYCHTÝŘE! Od roku 2013 jsme vyrostli o více než 4300 % v tržbách, koupili si několik dalších společností, a zaměstnáváme dnes přes 70 kolegů a kolegyň. Tohle všechno se nám podařilo hlavně díky tomu, že jsme se naučili JAK Z NAPROSTO NEZNÁMÝCH VETŘELCŮ VYTVOŘÍTE platící zákazníky!

  • Kniha je zdarma! Stačí zaplatit poštovné, knížku už jsem zaplatil já.

Pokud půjdete do obchodu, můžete si tuto knihu koupit za 349 Kč, ale pouze na této stránce můžete tuto knížku získat úplně zdarma. Je to tak. Jediné, co po vás budu chtít je, abyste pokryly poštovné a knížku ode mě dostanete jako DÁREK. Já už za knihu zaplatil, vy zaplatíte jen poště.

Zadejte svou adresu

A já Vám ZDARMA pošlu kopii své nové knihy. A to HNED!

Jak jsem již zmínil, tato kniha je ZDARMA. Neplatíte za knihu, jediné o co žádám, je, abyste mi pomohli uhradit náklady na dopravu a balné a my ji pošleme kamkoli po České republice.

Knihu má v rukou již více než 15,000 čtenářů. Co říkají? 

Bonusy, které to osladí🍬

pokud si necháte poslat knihu zdarma ještě dnes, získáváte tyto etické úplatky!

Bonus #1: Digidějovice z Vašeho obýváku

ETICKÝ ÚPLATEK Č. 1: Kompletní záznam celodenní marketingové konference Digidějovice

Celková cena je 999 Kč

Digidějovice byla online konference o digitálním marketingu, kterou jsme pořádali a na které vystupovala jména jako Lucie Hrdinová, Michal Krutiš, Daniel Nytra, Jan Tichý... a její záznam je volně k prodeji za 999 Kč. Vy jej nicméně nyní získáte úplně zdarma.

Pouze dnes získáte tento exkluzivní přístup ZDARMA

ETICKÝ ÚPLATEK Č. 2: Získáte elektronickou publikaci 15 nejzajímavěších marketingových experimentů, které jsme provedli v letech 2015-2021

E-book s příklady kampaní a marketingových A/B testů, za které jsme utratili přes 3,7 milionů Kč

Celková cena je 499 Kč

a zjistíte, jaké drobnůstky mohou mít absolutně zásadní vliv na ziskovost kampaní. Normálně bych tento e-book mohl bez problémů prodávat za 300 Kč, ale vy jej získáte úplně zdarma. 

Pouze dnes získáte tento exkluzivní e-book ZDARMA

ETICKÝ ÚPLATEK Č. 3: Můj vlastní systém na záchranu nefunkčních kampaní.

Mini online-kurz "Jak léčit ztrátové PPC kampaně?"

Celková hodnota je 1999 Kč

Mnoho firem se dostane do situace, kdy mají složitou kampaň, která se skládá z reklamy, přistávací stránky, e-mailového magnetu, prodejního trychtýře a navyšovacích prodejů, ale není v zisku. Ve složitých systémech je ale těžké se orientovat a právě zde velmi oceníte tento tahák, který vám vždy pomůže. Jde nejen o šablonu ale i video-kurz, který bych mohl prodávat za několik tisíc Kč. Pro vás ale dnes spolu s knihou ÚPLNĚ ZDARMA.

Pouze dnes získáte tento exkluzivní přístup ZDARMA

Dohromady tedy dostanete:

  • Digidějovice: záznam celodenní konference           (999 Kč)

  • E-book reklamních experimentů za 3,7 mil. Kč       (499 Kč)
  • Online kurz: Léčba nefunkčních kampaní(1 999 Kč)
  • Kniha: První miliarda je nejtěžší (349 Kč)
  • Přístup do exkluzivní soukromě FB skupiny
     (999 Kč)

Cena celkem: 4 845 Kč

A to vše máte dneska

ZDARMA!

Jen pokud si objednáte naši knihu za cenu poštovného

Garance vrácení peněz - DOŽIVOTNĚ!

A ještě pro Vás mám jednu GARANCI. Pokud z jakéhokoliv důvodu nebudete s nákupem spokojení, stačí nám napsat a my vám vrátíme peníze. Ano, vrátíme vám peníze za poštovné. 
 
 Nemusíte nám dokonce ani posílat knížku zpět. Tohle je moje ABSOLUTNÍ záruka, která platí navždy. Ne 14 dní, ne měsíc, DOŽIVOTNÍ ZÁRKU VRÁCENÍ PENĚZ.

Dejte mi svou adresu

A já Vám ZDARMA pošlu kopii své nové knihy v pevné vazbě. A to HNED!

Tato kniha poskytuje hodnotné taktiky, strategie a také šablony, které pomohly společnosti INIZIO Internet Media s.r.o. získat desítky tisíc platících zákazníků v několik zemích světa. Všechny postupy byly zatěžkány experimenty, které dohromady přivedly na testované reklamy a stránky miliony potenciálních zákazníků. Tyto výsledky ovšem nejsou běžné a vaše vlastní výsledky se budou lišit na základě vašich zkušeností, managementu, pracovní morálky, typu trhu a produktů, které nabízíte. 

Žižkova tř. 1, 370 01 České Budějovice
 Telefonní kontakt: +420 778 749 053
 © 2021 INIZIO Internet Media s.r.o. Všechna práva vyhrazena

Konverzky.cz